Éjfélkor kezdődött a sztrájk, ami jól meg is kavarta a megkavarnivalót. Aki tehette autóba ült, aki nem, az megpróbálta a lehetetlent.
Én személy szerint egy vizsgával kezdtem, ahova 8-kor indultam. Szerencsém volt, mert egyből jött egy 173E, ami ugyan a Szent Imre kórházig csak araszolt, ahol még egy baleset is nehezítette az előbbre jutást, de még így is sikerült fél óra alatt teljesíteni a távot, ami békeidőben 15 és 25 perc között változhat.
Délután pedig kipróbáltam az S-bahnt. Valójában egy FLIRT, a 37-es ingázott Kelenföld és a Keleti között, 15 perces menetidővel. Bár nem egy túl nagy távolság, de kellett is hozzá a jármű tehetsége: akárhol kapta el a jelző, hamar be tudta hozni a lemaradást.
Odafele 15-en voltunk rajta, visszafele vagy 25-en. Nem túl sok, de ha jobban meg lett volna hirdetve, szerintem sokaknak lehetett volna valós alternatíva. Egy kicsit sűrűbb megállókiosztásnál és jó városi közlekedési kapcsolatokkal akár a hétköznapokban is megállná a helyét a járat.
De most lássuk a mai termést. Nem túl gazdag, és nem is a legjobb.
Első számú kép az ominózus szerelvény és egy szombathelyi IC nem túl jól sikeredett együttállása volna.
És egyik kedvencem: BVmot 002.
Majd egy klasszikus az 1016-os Szili személyében.
Amit nagyon sajnálok, hogy nem sikerült megörökíteni: tolatás Unimoggal egy rakásra való Taurus között.
És egy pár busz is legyen: Localo, mint 173-as a Kelenföldi-pályaudvaron:
VT-s MAN, mint 103-as.
Amúgy egy hasonlóval volt is ma szerencsém utazni: a 114-es betért a Móriczra (gondolom a többi alvállalkozós vonal is), ami jelentősen enyhítette a bajokat.
0 komment:
Megjegyzés küldése