Még a múlthét szerdán, közvetlenül a félév befejezése és a hazaérkezés után megírtam már ezt a posztot, csak valahogy megfeledkeztem róla, úgyhogy elnézést.
Egy pár szó és fénykép a főszereplőről: lényegében egy mobil, egyszerű vágányelágazás. Gyorsan telepíthető, és ahogy elnéztem, a használata sem túl bonyolult. A megfelelő szakoldalakon már részletes bemutatót lehetett olvasni.
Az alkalmazását megelőző kálváriáról csak annyit, sajnálom, hogy ez előfordult, tekintettel arra, hogy a vasúti közlekedés hajnalától kezdve előszeretettel alkalmazták itthon a különböző technikai újításokat.
A szerkezet bemutatásában az 1327-es KCsV 7-es segít.
Valami ilyesmi messziről:
És akkor lássuk a medvét! A villamos mindjárt átér a kitérőn.
Irányváltás után.
A szerkezet váltó része:
A váltó oda van rögzítve a betonhoz, de azért nem árt az óvatosság: a döcögények csak 5 km/h-s sebességgel haladhatnak át rajta.
A rögzítést biztosító csavar. Velük a rendszer teljes kiterjedésében találkozhatunk.
Ezen a képen az is jól látszik, hogy a sínfej, már ha egy tömbsín esetén lehet ilyenről beszélni, nem egyenletesen kopik.
Itt pedig a különböző elemek összeillesztése, ha jól értettem a dolgokat.
Made in Hungary.
0 komment:
Megjegyzés küldése