Ma Zuglóban volt dolgom. El is indultam, M3, majd 7-173. A múltkor megfogadtam, hogy azon a viszonylaton nem utazok többet. Kiderült, hogy ez egy kissé elhamarkodott kijelentés volt részemről...
Azon olvasóknak, akik nem ismerik ezeket a járatokat, annak csak annyit, hogy jó hosszú viszonylatok, "gyors" és "normál" járatokkal, rendszerint csuklós buszokkal és sűrű a követéssel. De állandó a tömeg, nem éppen a legtisztábbak a gépek és hihetetlenül rossz minőségű utakon közlekednek. Főleg a Thököly út. De addig és azután sem sokkal jobb. Az átélt szenvedések közepette csak a kellemes küllemű hölgyek látványa nyújt némi felüdülést.
Amúgy pont jól jött volna a 4-es metró, második ütemmel együtt. És most jön az eretnekség: a Thököly-n ott vannak a villamos vágányok. Fel lehetne őket újítani, a Keletinél pedig bebújtatni a föld alá. Igen, összekötni a metróval. És igen, van olyan jármű BKVéknál, amelyik tudja ezt: TW6000. De ilyesmit már mások is írtak: katt! Vagy csak simán maradhatna villamosnak.
Visszafelé M2-vel jöttem. A gond csak ott volt, hogy mire megtaláltam, kb 2-szer tévedtem el. Vagy legalábbis attól féltem, de sikerült ott kilyukadnom, ahol terveztem. az M2 alapból jó dolog, de szerencsétlenül van megcsinálva. Vihették volna tovább a föld alatt, hogy össze lehessen kötni a Gödöllői HÉV-vel. És ilyet még többen írkáltak előttem...
Amúgy miért van tele a város szirénekkel?
Höri
0 komment:
Megjegyzés küldése