Ő nem éppen egy asztal éke. Nagyon Playtime, nagyon egyszerű. Hozzá képest a kalapács már bonyolult szerkezet. A kasztni egy műanyag öntvény, a forgóváz és a kerekek is. Az ablakok és az ajtók egyszerűen csak rá vannak festve a karosszériára, ami a forgóvázzal együtt egy alumínium lapra van ráillesztve, ami súlyként is funkcionál.
1200 HUF darabja. És hogy miért is éri meg? Nekem például azért, mert jó kiindulási alap: lehet rajta festeni tanulni, műanyagot aprítani. Én egy fantázia modellt szeretnék belőle készíteni, egy emeletes, gyorsvonati kocsit. Ez a példány 2. osztályú lesz. Tervezek még hozzá egy, az emeleten 1. osztályú, a "földszinten" étkező kocsit, valamint egy fekvő és egy hálóhelyes kocsit. Így majd egy négyrészes, éjszakai gyorsvonat fog belőlük összeállni.
És most egy pár kérdés az Olvasókhoz:
-festés: Először a Tiszavidéki Vasút színeiben képzeltem el, de nem találtam hozzá olyan dokumentumot, ami alapján össze lehetett volna állítani a színtervet. Amíg ehhez nincs anyag, addig MÁV.
-ablak: A festett ablakokat ki szeretném vágni, és a helyükre valamilyen műanyag lapot helyeznék, ami színben megközelíti a mostanság alkalmazott, UV- meg mindenszűrős, sötétítetett ablakokat. Csak még azt nem tudom, hogy ezek miből is lesznek pontosan.
-belső elrendezés: Ha valaki tud a finn, svájci emeletes vonatokról jellegrajzot, vagy a belső térről
fényképeket, az szóljon!
Úgyhogy most várom az ötleteiteket a felsorolt pontokon kívül is.
Höri
0 komment:
Megjegyzés küldése