Szerintem itt az ideje, hogy évértékeljünk, búcsúzzunk, meg az ilyenkor szokásos dolgokat elintézzük.
Mondhatni eseménydús évet sikerült lezárni.
Előszöris elindult a blog. Inkább blogok, mert úgy közelebb állunk a valósághoz. Őszintén szólva kicsit elégedetlen vagyok, mert az még oké, hogy itt írom a hülyeséget, de nem ártana, ha ennek lenne is valamilyen haszna. Nincsenek igazi témák, gond van a rendszerességgel és a minőség is messze alulmarad attól, mint amit szeretnék. Mondjuk most már szépen lassan kezdenek beindulni a nagyjából eltervezett dolgok, majd megpróbálom valamennyire jobban megkomponálni az olvasnivalót. Amúgy az olvasottsági adatokról egyáltalán nem tudok nyilatkozni.
Fontos megjegyeznem azt is, hogy ezentúl nem biggyesztek aláírást a postok végére, úgysem ír ide más, csak én.
Illene végigvenni, hogy mik is történtek a nagyvilágban, de sajnos az én memóriám sem lépi túl az átlagos választópolgárnál tapasztalható 3 hónapos értéket.
Én azért mégis megpróbálom címszavakban összeszedni a történteket: megújult a 100a Pilis és Albertirsa között, felújították az Északi összekötő vasúti hidat, Debrecenben és Szolnokon is megfiatalodott az autóbusz-állomány, súlyos vasúti baleset Dalmáciában, megkezdődött a 30-as, a 44-es és a 21-es vonalak korszerűsítése, és a Margit híd is a megfiatalodás rögös útjára lépett.
Sajnos a rossz hírek sem tudtak minket elkerülni: súlyos baleset Dalmáciában, végkielégítési botrányok, áremelések, vonalbezárások…
Szerintem a 2009-es évre befejezem az üzemet, úgyhogy ezúton kívánok mindenkinek válságból kilábalós, vonatfüstben, vasporban, vasúton eltöltött kilométerekben, modellekben és mindenféle sikerekben gazdag, vonalbezárás-, áremelés- és balesetmentes, boldog új évet!
0 komment:
Megjegyzés küldése