Zh eredmény megtekintése ürügyén muszáj voltam bemenni a suliba. Az eredményt inkább hagyjuk.
Hazafelé menet úgy gondoltam, hogy ha már ilyen szépen havazik, miért is ne próbálnék meg képeket csinálni, vagy egyszerűen csak a vonatokat nézegetni Kelenföldön?
Megérte kilátogatni, hiszen nem akármilyen gép pihent hátul: az 1-es Traxx, kicsit már behavazva.
Ő még Eurocomos, de mondhatni, már úton van 25 MÁV-os testvére. (Én mondjuk jobban örültem volna a Teknők, dehát nem rajtam múlott.)
Rögtön a peron túloldalára futott be egy bérelt GySEV-es Taurus (a 61-es), egy gyorsvonattal. Készítettem az elindulásról videót, mert ritkán hallom a szolmizálását. (És még mindig nem sikerült a youtube-ra regisztrálnom, igaz, nem is próbálkoztam.)
Majd a 3278-as Cirmos Pécs/Kaposvár felől IC vonatával.
Klasszikus mozdonyhoz klasszikus szerelvény: V43 1177 egy rakat Bhv-val, Fehérvár felől. (Mondjuk, illene olyan képet idebiggyeszteni, amin a kocsik is látszódnak.)
Gemenc IC Bajáról, a 25-ös Dezső személyében.
Bennem most ilyen esélyegyenlőségi, vagy milyen kérdések merültek fel: hogy van az, hogyha Esztergom vagy Lajosmizse felé utazok, akkor ugyanezért a szolgáltatásért nem kell felárat fizetnem? Tudom, ekkora forgalom mellett nem lenne gazdaságos a mozdonyos vonat, de akkor miért nincs olyan dízel motorkocsi, ami az IC vonatokra megfelel? Vagy ő lenne a 400-as Bz? Nem tudom én ezt követni… (Tudom, a Picik az IC hálózatra hordtak rá.)
Nagykanizsai halbis vonat élén a V43 3220.
(Jó volna egyszer vezérlős, toltvonatot fotózni, mert vezérlőket általában a kör IC-ken látok. És itt is előjön ez az egyenlőségesdi probléma…)
Hazafelé gyalog mentem (5 perc), busszal 2 megálló lett volna.
Ezzel a buszos dologgal én úgy vagyok, hogy eddig sem kellett volna a garázsokból kijönniük a hibás buszoknak. Még akkor sem, ha ez a hiba csak egy szakadt üléshuzat!
0 komment:
Megjegyzés küldése