| |

2010. július 3., szombat

Újszászi kirándulás

Újszászon szerettem volna a mai napon ügyintézni, de amikor odaértem, szóltak, hogy fáradozásaim hiábavalók voltak. Mindenesetre a vonatozáshoz kiváló ürügy volt.
Reggel 9-kor már a vonaton ültem, ami indult is a Keletibe, zónázva.

Mikor megérkeztem, a következő kép alakult ki pár percen belül: bal oldalt V43 1283 várt tehervonatával (CD-s Tams-ok, ha jól emlékszem), középen az én vonatomat a 2353-as Szili tolja Pestig, és a jobb oldalt, a II. vágányra Hatvan felől érkezett egy személy, a terepasztal vonat, tudniillik az egy mozdony és a két kocsi jellemző összeállítás egy átlag H0 méretarányú asztalon.

V43 1283 (2) 

Hazafelé a 206-os Bzmot volt az útitárs. Újszászról a menetrendszerinti 10:48-as indulás helyett a szintén Keletis személy 10 perces késése miatt sikerült 11:04-kor indulni. Már indulás előtt gyanakodtam, hogy előnyben fogják részesíteni, de mivel ritkán van alkalmam Bz-vel utazni, inkább maradtam. A menetrend meglehetősen feszített, emiatt is hangzott el, hogy: “Húzzad neki, mert szemből jön az IC!”
(Indoklás azoknak, akik nem ismerik a helyi viszonyokat: a vámosgyörki vonat a II. vágányra érkezik, az IC pedig a III-ra, emiatt a Bz-nek át kell vágtatnia az IC előtt.)

DSCF5487

Délután is tettem egy látogatást a vasúton, mert boltba kellett mennem, és hogy hogy nem a bolt meglehetősen közel volt az intézményhez. Ha már itt vagyok, miért is ne. Rögtön egymás után három tehervonat.
Az elsőt, élén az 1116 047-essel, nem sikerült elkapni. A másodikat viszont már igen: a Group Ferrovarier Roman Csauruszával.

DSCF5493

Mögötte a Touax társaság kéttengelyes konténerszállítói.

DSCF5490

A következő szereplő számomra kakukktojás, eddig még csak egyszer találkoztam ilyesmivel a Nyugatiból kifordulva. Amúgy 363 103-3 és néhány tartálykocsi.

DSCF5499

És most a Vágányzár vágányzárat hirdet, legalábbis ami engem illett, mert 11-ig táborozok.

0 komment:

Megjegyzés küldése