| |

2010. augusztus 22., vasárnap

Ezüst-sárga 3. rész

Több sorozatot is indítottam, és jelentem, az elsőnek vége.

Még elutazás előtt börzéztem össze. Roco gyártmány, kezdőkészletes darab. Ma reggel összeraktam neki egy pályát, és ment pár kört. A futása tetszett, nem zajos, lassú menetben nem vettem észre, hogy rángatna. Külsőleg szerintem jó a kidolgozottság, de még nem ragasztottam rá a hozzáadott alkatrészeket. Annak idején boltból terveztem beszerezni, de már elfogyott és drágállottam is. Az igaz, hogy nem olcsó, de most, hogy személyesen is láttam, már meggondolnám a bolti verziót is.

Mint mondtam, kezdőkészletes, tehát beépített dekóderrel érkezett. A gép mozgásba hozásában új vezérlés segít, nevezetesen szintén a Roco cég MultiMaus rendszere. Délelőtt kipróbáltam, együttműködik a régi rendszerrel, így lehetőség van egyszerre két vonat egyidejű irányítása.

ER20 0 009

0 komment:

Megjegyzés küldése