Majd két hete firkáltam utoljára, köszönhetően a monszunnak. Lehetett volna másról is irkálni, de az utóbbi időkben megpróbáltam a lehető legkevesebb időt a számítógép előtt tölteni. Úgy érzem, hogy ez sikerült.
Most viszont térjünk a tárgyra: a 80A vonalon próbázik a Szegedi Közlekedési Kft új, T-660 pályaszámú trolija. A szegedi gyártású csápos műszaki paramétereit a itt meg lehet nézni.
A Keletinél szálltam fel és végigutaztam a vonalon. Sokan meglepődve fogadták az új járgányt. Kívülről egész tetszetős, igaz, a hétköznapi festését nem lehet minősíteni, mert az új, szegedi 8-as trolivonalat reklámozza. Az utolsó pár megállóra ültem le, az ülések egy ekkora távra kényelmesek. Elhelyezésükre nem találtam különösebb panaszt, de ennek a legjobb próbája a gyakorlati alkalmazás, amikor a hétvégi felszereléssel kell utazni. A mai kor igényeinek megfelelően végig alacsonypadlós, bekamerázott, klimatizált az utastér. (Ezt szintén nem lehetett kipróbálni, érthető okokból.) A hangos utastájékoztatás szerintem kissé halk, de ezen könnyen lehet segíteni.
A végállomáson készítettem pár képet. Sajnos az időjárás nem volt a legalkalmasabb az ilyesmire, de most éppen ráértem.
Együtt a 277-essel. Ritkán utazok trolival, de gondolom akik ezt nap mint nap teszik, azok örülnének az új járműveknek.
A belsejéről nem tudtam fényképet készíteni, de talán majd egyszer sikerül ez is.
0 komment:
Megjegyzés küldése