| |

2010. szeptember 12., vasárnap

Tényleg rövidebbek a vonatok

Csütörtök este majdnem írtam, ugyanis megpróbáltam kijutni Ferihegyre, ráadásul a 2-re.

Ehhez persze a tömegközlekedési eszközök közül majdnem mindre szükségem volt. És itt kezdődtek a gondok: a 6-os villamosok közül jó pár kimaradt, a metró szintén nem akart jönni. Kőbányán terveztem felszállni a fél 6-kor induló ceglédi személyre, de a metró késése miatt ez esélytelen volt, így maradt a szegedi vonat. A Nyugatiban kellett szembesülnöm a ténnyel, hogy az a vonat csak Ceglédről indul, helyette a 6 óra után pár perccel induló személyvonatra kellett felszállni.

A tényállás a következő volt: ekkortájt ezek a vonatok egész jó kihasználtsággal közlekednek, ezen túl még föl kellett férnie a kimaradt szegedi vonat utasainak és ne felejtsük el, hogy éppenséggel ezekről a vonatokról vettek el mostanság egy kocsit. Az 5 Bhv és a hozzá tartozó BDt Ferihegynél már teljesen megtelt, gyakorlatilag az összes állóhely is elfogyott. Érthető, hogy sokan panaszkodtak…

Jól tettem, hogy nem írtam meg egyből, mert a pénteki hazaút nem különbözött sokban. A rövidebb vonat és a tömeg megmaradt, elvégre péntek délután volt.

Egyet tudok érteni azokkal, akik ebben a témában fölszólaltak: az 5 és fél kocsi akkor is kevés, ha nem kell két vonatnyi embert elszállítani vele.

BDt 441

0 komment:

Megjegyzés küldése