| |

2010. augusztus 29., vasárnap

Ismét Budapest

Beiratkozás volt a koliba, ezért ma reggel felkerekedtem és nekivágtam a nagyvilágnak. Nem jutottam persze messzire, csak Budapestig. Megvettem a bérletet és kimentem a peronra. A szokásos záhonyi vonatra terveztem fölszállni, de benn állt a keszthelyi fürdős. Mivel ez utóbbi megáll Kelenföldön, inkább ezt választottam.

A vonat éppen Üllőnél araszol.

DSCF7058

Kőbánya után elindult a vonat a Dunántúl felé.

DSCF7059

De előtte megállt a magyarországi vasúti teherszállítás fellegvárába.

DSCF7061

Kelenföldön is készítettem pár képet. Itt éppen a Tenkes érkezik.

DSCF7071

Utána pedig egy érdekes szerelvény érkezett. Az Aranyhíd Expressz egy BDh-jának és négy 1. osztályú kocsijának élén az 1007-es Szili falja a kilométereket.

DSCF7080

Mondhatni egy fiatalabb generáció képviselői. A V43 3201-es Cirmos a halberstadtiakkal és még néhány kassai kocsival adja a Dráva/Hernád IC-t. Megérkezés után  indult is tovább Szarajevó felé.

DSCF7082

Mondhatni, erős hazai. Az 51-es Flirt személyvonatával.

DSCF7094

Nem tegnap volt, az is biztos: Villamosos kép a vágányzáron. Enyém a 49-es lesz. Lehet menni beiratkozni.

DSCF7101

Pár órával később, egy kulccsal és egy lefoglalt hellyel gazdagabban ezzel a Tapolca-Záhony viszonylatú vonattal jöttem haza. Már csak egy hét, és kezdődik a félév: házik, zh-k és minden ilyesmi.

DSCF7108

0 komment:

Megjegyzés küldése