Mert ez teljesen rossz így. A hétvégén 2 órát ültem a gép előtt. De meg is bántam. Pedig vasút fronton vannak érdekes dolgok.
Például már én is láttam Taurust csabai gyorssal. Nekem az 1047-esek igazi csemegének számítanak. Megérkezésük óta az 1-esen járnak. Nagyritkán erretévednek és kész. Valójában a dízelek a kedvenceim, de ezek az új villamos motorvonatok és mozdonyok többet jelentenek.
Kicsit talán olyan ez mint a gőzvontatás. Én már menetrendszerinti gőzöst nem láthattam, viszont órákat töltöttem el egy 424-es konyháján. Hideg volt a gép, de "megszoktam".
Ezen kívül a kerítés is Sziliből van nálunk. Itt van az egyes Szergej is. Van Dácsiánk, classic és remot is. De Taurus, Flirt és Desiro az nincs. Mindegy. Majd amikor a pesti úrinépek lelakják, akkor lesz. Addig meg azzal főzünk, amink van.
Amúgy 2 hét múlva beáll egy csöpp szünet. A Szent Korona legdélebbi országát, Dalmáciát fogom felkeresni. A jó hír az, hogy a legközelebbi vasútállomás 15km-re van a szállástól, a rossz az, hogy ez a 15 km az Adria vize. Végig. Úgyhogy azon kívül, hogy a komp indulásáig meglátogatom az állomást, egyéb vasúti vonatkozás nem lesz.
Tavaly viszont egy érdekes találkozásban volt részem: az egyik legjobb szag (ha létezik ilyen), a sós víz-motorolaj kombó ízlelgetése közepette a Hegyközi kisvasúttal találtam szembe magam. Hogy mit keresett az akkor már 28 éve nem létező bordó szerelvény a napfényes Split városában? Az egyik üdítőitalgyártó cég plakátjain láthattuk a mai is hiányzó vasutat. A reklámok főként a délszláv államok területén voltak fellelhetők. Erről annó a kisvasut.hu-n is olvastam, de most nem találom a cikket.
Megyek is aludni, mert szerintem holnap korán kell majd kelnem.
Höri
0 komment:
Megjegyzés küldése